woensdag 4 februari 2015

Robuust Guacamole Boke





Boke boodschappen deden we o.a. bij Robuust (Reyndersstraat 2/1)
Robuust is een verpakkingsvrije winkel (neem dus wat zakjes en potten mee)
met biologische, seizoensgebonden, lokale producten
Wist je dat we per persoon het gewicht van 6 baby olifantjes per jaar produceren?
Dat kan minder!

Op je boodschappenlijstje
voor een flinke schaal Guacamole Salade

4 avocados
2 uien
3 tomaten
1 plak feta
1 limoen (of citroen)
peper & zout naar smaak

Een superlekker vers Brood!

eventueel een zak tacochips om de restjes op te eten

Snij de ingrediënten in kleine stukjes en rommel alles door elkaar
Klaar!

Doe een flinke schep op je boterham

Gooi de pitten niet weg, doe er dit mee!
Ook lekker als lunch op een lange schooldag

Eet Smakelijk, Elvis & Daan
& Maantje Piet

9 opmerkingen:

Emma en Mona zei

zalig boke. Ook mijn favoriet!

Anoniem zei

Heerlijke post! Die gaan we snel een keer maken! Dikke guacamolekus van Patrizia en Rover ♡

Stephanie zei

Wat een lekkere en mooie boterham! En toffe winkel zeg :)

Anouk van der Cammen zei

Lekker! En wat een fijne blogpost Elvis.

jesuishert zei

Ik hoop dat mijn pien later een soort beetje Elvis wordt met een hoop pien erin

Marie zei

mmm ziet er heerlijk uit! En wat heb je een leuk shirt aan!
Liefs
Marie

Madame Mouton zei

Mmmm, lekker!

En Robuust ja! Ik wist niet meer waar dattem zat met Dank.

Yvonne zei

Oei, daar zou ik nu best zin in hebben! Snel maar eens aan komen waaien ;-)

Jacqueline zei

Dat is een fijn recept Elvis! Ik heb alle ingredienten op mijn bestellijst voor AH gezet :)